team Het Kompas

pedagogisch medewerkers 
sonja en priscilla zijn de vaste gezichten bij peuterspeelzaal groep1 de kapitein, irene en marie-josé zijn bij peuterspeelzaal groep 2 de kajuit de vertrouwde gezichten. de peuteropvang wordt geregeld door irene, chelsey, patricia, i.d.n. kim en demi.  
bij het kinderdagverblijf zorgen kim en demi voor de kleintjes van de baby & dreumes groep. als er minder kinderen aanwezig zijn worden baby & dreumes en peutergroep samengevoegd. 
de voorschoolse opvang (vso) wordt geleidt door toerbeurt op vaste dagen door alle pedagogisch medewerkers.
bij de buitenschoolse opvang (bso) ziet u priscilla en yuri  bij de kapitein (4-8 jaar). op woensdag leidt yuri de verticale bso groep. marie-josé is op maandag, donderdag en vrijdag bij de kombuis 8+ en de 10 + groep. op vrijdag is stella doorgaans bij de bso van 4 tot 8 jaar.

allen zijn mbo en/of hbo gediplomeerd, in het bezit van het ve-certificaat, ehbo diploma met reanimatie en aed en/of bhv. door de flexibele inzet en betrokkenheid zien de kinderen en ook u, altijd een bekend gezicht.

groepshulpen

paulina is m.u.v. de woensdag en vakantieweken aanwezig van 8-15.00/15.30uur. zij brengt 's-morgens de kinderen naar school en 's-middags haalt zij de kinderen van de jozefschool. tussendoor regelt paulina de dagelijkse civiele zaken en ondersteunt de pedagogisch medewerkers met de verzorging van de kinderen.

iris is eveneens groepshulp en bbl pedagogisch medewerker. zij is in alle groepen inzetbaar, dus u ziet haar op verschillende dagen in de verschillende groepen.

stagiaires/studenten

cheyenne is pw student 2e jaar en shannen pw student 3e jaar. beide zullen op donderdag en vrijdag tot de zomervakantie 2024 hun praktijkervaring op gaan doen bij de diverse opvangvormen van het kompas.

vrijwilligers 

tijdens de vakantieweken worden de pedagogisch medewerkers ondersteund bij de diverse opvangvormen door 1 of twee vrijwilliger(s) die affiniteit en enige ervaring met kinderen hebben.

directeur & administratie 

stella is directeur van Het Kompas, heeft de dagelijkse leiding en zij regelt vanuit haar functie o.a. de organisatorische taken en is op woensdag en vrijdag op kantoor. daarnaast assisteert zij daar waar nodig in de groepen.

nathali is administratief medewerkster en verzorgt de (financiële) administratie. zij is op woensdag bij de locatie te bereiken. 

op maandag werken beide regelmatig van uit huis

professionele kinderopvang staat bij ons hoog in het vaandel. we houden van humor en flexibiliteit en hebben een hekel aan sterallures. 
zolang uw kind het naar zijn/haar zin heeft en de kwaliteit gewaarborgd blijft, is ons niets te gek.

kortom: u vaart bij ons de juiste koers!

vriendelijke groetjes en hopelijk tot snel!

            kimberley - demi - yuri - priscilla - marie-josé - irene             patricia - chelsey - paulina - iris - nathali - stella 

bestuur

het bestuur van Stichting Kindercentrum Het Kompas bestaat uit minimaal drie bestuursleden momenteel zijn dit:

voorzitter /secretaris: dhr. P. van der Kraan
penningmeester: dhr. A.B. van der Ende
algm. lid: 
mw. A. Elias 

de bestuursleden voeren hun taken geheel vrijwillig uit en zien erop toe dat de doelstelling, zoals omschreven in de statuten, worden verwezenlijkt.

mocht u behoefte hebben aan een persoonlijke kennismaking, dan kunt u via de directie contact met hen opnemen.

er zijn twee vacatures in het bestuur:
 algemeen lid (zie MENU > VACATURES)

oudercommissie (oc)

de oc, vertegenwoordigd door mw. T. van der Schilt en mw. M. Wessels, behartigd de belangen van ouders en/of verzorgers die cliënt zijn bij Het Kompas. voor meer informatie en contact-gegevens kunt u zich wenden tot de directie of pedagogisch medewerkers.